Home > Authors > Astrid Alexander-Bakkerus > Vocabulario de la Lengua Xebera, una Doctrina Cristiana en Xebero y Quechua, y la Gramática de la Lengua Xebera (siglo XVIII)
Vocabulario de la Lengua Xebera, una Doctrina Cristiana en Xebero y Quechua, y la Gramática de la Lengua Xebera (siglo XVIII)
Recent activity
Rate this book to see your activity here.
5 Books Similar to Vocabulario de la Lengua Xebera, una Doctrina Cristiana en Xebero y Quechua, y la Gramática de la Lengua Xebera (siglo XVIII) by Astrid Alexander-Bakkerus
Bookscovery readers who liked Vocabulario de la Lengua Xebera, una Doctrina Cristiana en Xebero y Quechua, y la Gramática de la Lengua Xebera (siglo XVIII) also like
Eighteenth-century Cholón, Eighteenth century Xebero and El vocabulario de la lengua xebera.
How many of these have you read?
Comments and reviews of Vocabulario de la Lengua Xebera, una Doctrina Cristiana en Xebero y Quechua, y la Gramática de la Lengua Xebera (siglo XVIII)
Please sign in to leave a comment